5 fremme Secrets at få det Job, du vil

Du mener jeg skal fremme mig selv for at få en forfremmelse?

Gang på gang hører jeg følgende fra studerende i min karriere avancement workshops:

“Mit arbejde taler for sig selv… Jeg skal ikke at fortælle nogen om mine evner.”

“Hvorfor de ansætter udefra, jeg allerede gør hvad der kræves af denne stilling?”

“Hvorfor de få job, jeg har flere færdigheder og erfaring end de gøre?”

“Hvordan kommer mit navn nævnes aldrig når kampagner kommer op i samtalen?”

Svaret er… du har brug at fremme dine færdigheder og erfaring. Alle citater det gamle ordsprog “det du ved ikke, men hvem du kender.” Det er ikke helt rigtigt. Det korrekte ord bør være, “det ikke, hvad du, men hvem ved, hvad du ved.” De mennesker, der kan træffe beslutninger eller har input på din karriere har brug at vide, hvad du ved. Dette vil kun ske hvis du fremme, fremme, fremme dine specielle færdigheder og erfaring.

Her er fem hemmeligheder du kan bruge til at fremme dig selv for kampagner:

1. frivillig gøre en forskel

Volontør for tildelinger, der udsætter dine færdigheder. Søg især udfordrende projekter, som andre mennesker har afvist.

Også frivilligt til at vejlede andre i organisationen. Dette vil vise og udvikle din ledelse, administration og interpersonelle færdigheder. Holde ledelse sendt på dine udfordringer og hvordan du arbejder med personen du mentorordninger for at overvinde disse udfordringer.

Frivillige til at skrive en afdeling eller organisatoriske nyhedsbrev. Dette er en anden måde til fordel for en stor gruppe med dine ideer samtidig fremvisning af dine kompetencer og idéer.

2. være en løsning skaber ikke et Problem Maker

Nogen finder problemer inden for organisationer. Min erfaring er, at du ikke behøver at finde dem…. de vil finde dig. Nogle gange har de en særlig dygtighed til at finde problemer og rapportering dem.

Udvikle dygtighed til at kigge på disse problemer, som “muligheder for avancement,” træde tilbage og analysere lejligheden, og udvikle ideer til at overvinde problemet. Kontroller, at du kommunikerer disse løsninger under møder, e-mails, notater og samtaler med ledelsen. Du vil snart blive betragtet af ledelsen som en person, der kan overvinde hindringer og gøre ting til at ske i organisationen.

3. håndtere det næste niveau på dette niveau

Hvis du er en leder og ønsker at blive en vice president derefter, begynde at arbejde som en vice president. Find en vicedirektør, der er åben til mentorordninger dig til det næste niveau. Husk, at vicepræsident ikke forfremmes til det næste niveau, medmindre organisationen ser, at næstformanden har udviklet nogen til at tage deres plads. Det kan så godt være dig. Plus du kan lette deres arbejdsbyrde.

Forklare vice president hvad du ønsker at opnå så, at alle har en klar forståelse og at det er en win-win situation for alle involverede.

Jeg hører, “Jeg er optaget allerede at gøre dette.” Jamen, så lad mig spørge dig, “hvor dårligt vil du fremme?” Vi har alle travlt. Det er til dig at forbedre dine time management og delegationen færdigheder, så du kan tage på disse opgaver, der vil forberede dig til det næste niveau.

4. annoncere at du ønsker det!

Mange gange medarbejdere glip kampagner for beslutningstagere og karriere influencers ikke kender de er interesseret i at blive forfremmet.

Meddele, at du ønsker at gå til det næste niveau, karriere!

Tage tid til at sidde med din vejleder, leder, direktør, osv. og lad dem vide du er interesseret i at gå til det næste niveau. Bede dem om deres ærlig vurdering af dine evner. Så spørge hvad du skal gøre for at være klar, når den næste karrieremulighed vises.

Også annoncere din karriere forhåbninger til indflydelsesrige personer i Mr-afdelingen. Husk jo flere mennesker, de kan leje udefra, det mindre arbejde, de skal gøre. Gør det nemt for dem at ansætte dig.

Meddele det til nogen, der kan påvirke beslutningen om din promovering.

5. deltage i grupper for at fremskynde kampagner

Deltag udvalg inden for organisationen. Dette viser ledelse at du holder nok til at gøre en forskel.

Også deltage i faglige grupper og foreninger. Faglige grupper og foreninger er en perfekt måde at lade indflydelsesrige personer uden for organisationen om dine færdigheder. Ikke bare joinforbindelse, deltager i foreningens aktiviteter at vise din kreativitet, teamwork og andre færdigheder.

En af de vigtigste grupper, som du nogensinde kunne deltage… er Toastmasters. Dette er en verdensomspændende organisation med over 175.000 medlemmer dedikeret til at hjælpe det har forbedre deres offentlige taler, evaluering, Tænk på din fod og lederevner. De vigtigste grunde du bør deltage Toastmaster er følgende:

Toastmasters give dig tillid man griber enhver lejlighed med tillid.

Toastmaster giver dig talefærdigheder at stå op foran gruppen og præsentere din pointe på en overbevisende måde, mens andre genert væk fra lejligheden.

Du udvikle dine lederevner ved at lære at gøre effektive, positiv, og opmuntrende feedback og evalueringer samtidig lære at give modtageren til at gøre det bedre.

Du har mulighed for at udvikle dine lederevner ved frivilligt arbejde for positioner på club, område, statslige, regionale og internationale niveau. Jeg siger altid, hvis du ikke kan få færdigheder i din organisation, du kan få det på Toastmasters.

Join og lade organisationen kender du har tilmeldt dig disse grupper. Jeg husker en elev fortæller mig, at han ønskede job af netværksadministratoren i en stor organisation. Han syntes aldrig at komme forbi de første interviews. Han kom derefter Toastmasters. Han delte med mig han fik den tillid og tænke-på-din-fødder færdigheder til at mestre sin interviews. Kort efter at deltage i Toastmasters, landede han sit drømmejob som netværks Administrator på et større hospital. Det kan gøre en forskel for dig.

Jeg udfordrer dig til at anvende disse teknikker. Du vil se umiddelbare resultater og gå til det næste niveau.

Ed Sykes © 2005 alle rettigheder forbeholdes


Udgivet

i

af

Tags:

Kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *