Søg søgemaskine markedsføring & søgeord opslag

I dag vil vi lære dig at tage en generel kategori og bryde det i en profitabel nichemarked og derefter vil vi vise dig, hvordan du finder dine mest målrettede søgeord til at nichemarked. Først og fremmest vi ikke er her for at hund dem, der i øjeblikket viser dig hvordan man finder et nichemarked, ved hjælp af Google eller EBay er smarte måder at finde mulige nicher og det er meget bedre end gætteri — forudsat at hvad folk søger eller ønsker ved at gætte er bare ren fol ly. Men gennem vores forskning, Pam og jeg har fundet at der gives kun halvdelen af ligningen og anden halvdelen af ligningen, der ikke bliver givet er brugen af en lookup søgeordsværktøjet.
Lad os gå til søgeord opdagelse (), de er blot en af de gratis værktøjer derude, som vi, der er mange andre, dette er bare en af dem. Nu, vi vil gå ned til boksen nøgleord og skrive i et generelt søgeord, vi vil, vi vil bare gå med “støvler.” Derefter gå ned til boksen tilladelse og udfylde de bogstaver og tal vist, at gøre opmærksom på, at det er store og små bogstaver. Så hit Indtast eller tryk på Søg.
På den øverste linje har “støvler” en række 268,750–nu, at antallet er for søgninger pr måned. Nu, en masse af dine Søgeordsværktøjer kommer til at variere på tallene for deres nøjagtighed, men de er alle vil være i dette generelle område, det er bare så at du kan få en idé om, hvad folk søger.
Så vi kommer til at bruge “støvler,” så lad os se om vi kan finde en niche for det pågældende søgeord. Lad os gå over til Google og i Google-søgning vil vi skrive i “støvler” at se konkurrencen er. Okay, i højre side har “støvler” en konkurrence på 155,000,000. Nu 155 millioner er enorme, er der et stort antal. Så vi vil forsøge at indsnævre det ned en lille smule, at se om vi kan finde en smule bedre i en niche.
Så lad os gå tilbage til vores søgeordsværktøj og lad os finde ud af, hvad der foregår under “støvler.” Nedenunder “støvler” den mest kiggede for søgeord er “ugg støvler,” ikke “cowboy støvler”, eller “regn støvler.” “Ugg støvler” er mest i efterspørgslen søgeord lige nu og det har en række 57,595 søgninger per måned, hvilket er en meget respektabel tal. Men der er to dele til denne ligning.
Vi ønsker at se, hvad konkurrencen. Så med andre ord, ligegyldigt hvad dine vigtigste sigt er og hvor mange søgninger per måned, hvis konkurrencen nummer er bare ud af vandet, som en milliard, du ved du har en enorm konkurrence der og det er nok bedre at finde en anden type af niche , en anden type emne, eller forskellige informationer sælge.
Men “ugg støvler” er en meget respektabel sigt, det får respektabel hits, så det er værd yderligere udforskning. Så lad os gå over til Google og lad os finde ud af, lige præcis, hvad konkurrencen er. Lad os skrive i “ugg støvler” og se, der indsnævrer det en hel del til 1,990,000, så dybest set har vi en række to millioner til den konkurrence, som er meget høj. Men hvis du holder det omkring en million eller mindre, du kan komme ind i en god niche situation. Hundredtusinder er endnu bedre, måske 250.000 eller endda 150.000 det ville være fremragende numre for dette beløb af søgeordssøgninger per måned (57,595).
Så vi har “ugg støvler”, men lad os prøve og spænd det op en lille smule bedre, fordi vi ved, der vil arbejde for en niche, fordi det er lige omkring en million mærket og det har en høj søgning pr. månedsnummer. Men, hvis vi skulle til at bruge “ugg boots” Lad os beslutte hvilken slags nøgleord vi kunne sætte i vores hjemmeside for søgemaskineoptimering. Nu har vi vores niche, lad os finde de mest målrettede søgeord til at niche.
Så vi vil skrive i “ugg støvler” i søgeord opdagelse og det bringer op et resultat med toppen search term er “ugg støvler størrelse 8” og det har en månedlig Søg af 1,244. Men, som sagt, der er to dele til denne ligning. Lad os finde ud af, hvad konkurrencen, så lad os gå tilbage til Google og skriv “ugg støvler Str. 8.”
Det bringer op et resultat med en meget bedre konkurrence beslag med kun 238.000 for dette centrale begreb. Se, hvordan vi er indsnævret det i en niche, til at få de rigtige øjne til dit websted? Hvis du sælger “ugg boots” ønsker du ikke folk på udkig efter “cowboy støvler” kommer til dit websted, fordi det er ikke, hvad de leder efter. Du vil have folk, der er på udkig efter “ugg støvler” at komme til dit websted — få rigtige øjne kommer til dit websted — fordi hvis de leder efter “ugg støvler,” især “ugg støvler størrelse 8” og du er butikken er på den første side, som kan opnås med vores metoder , they gonna Klik på dig og de vil købe fra dig.
Nu, bare for kuriositeter skyld, lad os se hvad én andre søgeord er at bringe — “billige ugg støvler” er den tredje på listen og det er 1.241 hits om måneden og det er bare om tre forskellige fra de “ugg støvler størrelse 8” vigtigste sigt, som havde 1,244. Så lad os gå finde ud af det er konkurrence på Google. Et søgeresultat for “billige ugg støvler” bringer op 116,000, så din konkurrence er i halve. Dette nummer er halvdelen af den anden søgning, der havde 238.000. Selv om søgninger efter disse nøglebegreber er næsten identiske, der er næsten tre søgninger forskel, men din konkurrence er blevet reduceret med halvdelen. Så, du ved, at din “billige ugg støvler” er igangværende at blive en af dine bedste søgeord, plus det vil hjælpe med at få de rigtige øjne til dit websted. Disse er begge meget god.
Et andet punkt, jeg ønsker at gøre er at vi har fire centrale begreber, der er mindst tusind søgninger per måned eller bedre og det er hvor du ønsker at starte, eller placere din nedre grænse. Nu, selvfølgelig du vil have en balance mellem din konkurrence og din centrale begreb, der er søges efter. Men hvis du er tusind hits om måneden eller bedre, at vil udvikle god organisk trafik til din hjemmeside og hvis du kan få det indsnævret, således at din konkurrence er under en million, du vil have en niche. Det var bare rigtig nemt og frem lige hvor du kan finde en nichemarked og lykkes.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *